راه روشن2

مباحث معرفتی ، بصیرتی ، قرآنی ، اجتماعی و سیاسی

راه روشن2

مباحث معرفتی ، بصیرتی ، قرآنی ، اجتماعی و سیاسی

راه روشن2
بسم الله الرحمن الرحیم
با نام و یاد خداوند حاضر و ناظر این بلاگ جهت ترویج و تبلیغ مباحث معرفتی و بصیرتی ایجاد شده است امیدوارم که مفید فایده باشد

خدایا چنان کن سر انجام کار
تو خوشنود باشی و ما رستگار
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
نویسندگان

میلاد با سعادت وصی نبی (ص) ،سرور  عالم  امام علی (ع)

 بر همه مومنان فرخنده و مبارک باد 

به نام خداوند حی  جلی *** خدای محمد  خدا ی علی

خدایا مرا عشق تعلیم ده *** بحق محمد    بحق علی  

*************************

مولای من ، ای سید و سالار من  ، ای ولی والای  من  ،  ای امام  همام  و ای همای رحمت و سعادت  یا امیر المومنین  یا  امام  علی ( علیک آلاف التحیه و السلام ) عالم هستی  سخت  دل تنگ تو و فرزند دلربای  توست  سید من !  دل تاریخ برای تو تنگ است؛ برای تو که تاریخ را شرمنده صبر و سکوت غریبانه‏ خود  کردی. 

مولایم برای تو که سیمای شفّاف عدالت را هنوز هم پس از چهارده قرن فاصله، برایمان تازه و زیبا و روشن تصویر و تفسیر می‏کنی . 

مولایم جهان سخت محتاج مروت و جوانمردی و غیرت و شجاعت و دلاوری توست که همیشه  ذوالفقار حق مدارت را در امتداد مسیرحق  و حقیقت و حی و وحدانیت به چرخش در می‏ آوری تا کوردلان خفته را از خواب شوم شیطانی برهانی. 

مولای من ! آن هنگام که چشم گشودی، نخلستان‏ هایی بی‏شمار به بار نشستند و گندم زارها در وسعتی بی‏کرانه به سمت نور قد کشیدند.

مولای من  ! بهار وامدار رنگ لبخند حیات بخش تو ست که بر پیکر درختان جاری و ساری می شود . تو آمدی و این‏گونه قطورترین کتاب عدالت و آزادگی با سرانگشتان  توانا و زیبا و پاک تو ورق خورد.

فرا رسیدن ١٣ رجب سالروز فرخنده  میلاد اولین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، آقا امیر المومنین حضرت امام علی (علیه آلاف التحیه و السلام )را به محضر آقا امام عصر حضرت حجة بن الحسن عسکری (علیه آلاف التحیة و السلام )و امام خامنه ای (مد ظلله العالی ) و عموم شیعیان جهان تبریک و تهنیت عرض می نماییم .

 

ها علی بشر کیف بشر ***  ربه فیه تجلی و ظهر

شبروان مست ولای تو علی  *** جان عالم به فدای تو علی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۲۲
حبیب غفاری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی