راه روشن2

مباحث معرفتی ، بصیرتی ، قرآنی ، اجتماعی و سیاسی

راه روشن2

مباحث معرفتی ، بصیرتی ، قرآنی ، اجتماعی و سیاسی

راه روشن2
بسم الله الرحمن الرحیم
با نام و یاد خداوند حاضر و ناظر این بلاگ جهت ترویج و تبلیغ مباحث معرفتی و بصیرتی ایجاد شده است امیدوارم که مفید فایده باشد

خدایا چنان کن سر انجام کار
تو خوشنود باشی و ما رستگار
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
نویسندگان
سردار نقدی:
تحقق آرمان‌ها باید به حاکمیت اسلام در تمام زمینه‌ها ختم شود

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: تحقق آرمان‌ها باید به حاکمیت اسلام در تمام زمینه‌ها ختم شود.


به گزارش صالحین به نقل از خبرگزاری فارس از مشهد، سردار محمدرضا نقدی دقایقی پیش در دهمین همایش تخصصی مدیران کانون‌ها و مسئولان بسیج فرهنگیان کشور که در دانشگاه فرهنگیان شهید هاشمی‌نژاد مشهد برگزار شد، گفت: تحقق آرمان‌ها باید به حاکمیت اسلام در تمام زمینه‌ها ختم شود و رهبر معظم انقلاب برای تحقق این آرمان‌ها مراتبی را عنوان کرده‌اند.



رسالت بسیج فرهنگیان ایجاد یک شبکه انسانی متحول است

نقدی به شبیخون فرهنگی اشاره کرد و افزود: در هفته گذشته صد و شصت و دومین شبکه ماهواره‌ای به زبان فارسی باز شده است.



وی ادامه داد: از سال 66و 67دشمن زمانی که دید حمله نظامی فایده‌ای ندارد بساط خود را جمع کرد و در زمینه رسانه‌‌ای وارد شد به طوری که شش شبکه ماهواره‌ای آنها امروز به 162 شبکه رسیده است.



رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور عنوان کرد: در حالی که ما در تحریم شدید هستیم آخرین نسل تلفن‌های همراه با تمام امکانات و شبکه‌های فاسد لحظه به لحظه وارد بازار تهران و همه‌گیر می‌شود که این یک حرکت حساب شده و برنامه‌ریزی شده است.



وی اضافه کرد: بسیاری از مردم با آنکه آسیب خورده این میدان هستند و عده‌ای هم تلف شده‌اند اما توجیه علمی می‌آورند و می‌گویند این شبکه‌ها شبکه‌های علمی هستند در حالی که 95 درصد این افراد شبکه‌های مبتذل ماهواره را نگاه می‌کنند.



این مقام مسئول تصریح کرد: این منطق پذیرفته نیست که عده‌ای بهانه می‌آورند که اخبار جمهوری اسلامی ایران سانسور شده است و به بهانه اخبار وارد انواع شبکه‌های مبتذل می‌شوند که نتیجه این فرهنگ افزایش سه برابری طلاق در ایران شده است.



سردار نقدی خاطرنشان کرد: تهاجم فرهنگی غرب علیه تنها علیه ملت ایران نیست و این تهاجم شامل ملت‌های خودشان نیز می‌شود و آنها نه تنها ملت ما بلکه ملت خود را هم می‌خواهند از محور اخلاق دور کنند چون اگر ملت‌های اروپا و آمریکا بر محور اخلاق باشند به راحتی زیر بار ظلم صهیونیستی نمی‌روند.



رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور عنوان کرد: نتیجه نهادینه شدن جریان فساد در غرب این است که نسل آنها در حال انقراض است به طوری که صد سال آینده در کتابهای تاریخ باید بنویسند نژادی به نام نژاد اروپایی زمانی روی کره زمین وجود داشت.



سردار نقدی با بیان اینکه تهاجمات فرهنگی اگر بستر نداشته باشد نافذ نیست تصریح کرد: متأسفانه ما به این بستر بی‌توجهی کرده‌ایم و اگر بسترها را درست نکنیم رفتن به سوی جامعه اسلامی تنها در حد یک شعار باقی می‌ماند.



وی با انتقاد از برخی مسئولین تحصیلکرده گفت: متأسفانه برخی افراد که علوم سیاسی نیز خوانده‌اند به آن فهم و شعوری که مقام معظم رهبری فرمودند نرسیده‌اند به طوری که برخی از این تحصیلکرده‌ها می‌گویند باید با آمریکا سازش کرد.



این مقام مسئول با تأکید بر توجه به بسترهای فرهنگی عنوان کرد: این بسترها باید در آموزش و پرورش درست شود و گرنه ما نمی‌توانیم جامعه‌ای اسلامی درست کنیم که نتیجه‌اش این می‌شود که کارمندان ما رشوه‌بگیر می‌شوند و پارتی‌بازی در ادارات نهادینه می‌شود.



سردار نقدی با تأکید بر اینکه آسیب‌های اجتماعی را باید پیگیری کرد و به دنبال راه‌حل برای آنها بود ابراز کرد: رسالت سنگین بسیج فرهنگیان این است که در عرصه تهاجم فرهنگی وارد شوند و چیزی که به عنوان سند تحول بنیادین نوشته شده است را عملیاتی کنند.



وی ادامه داد: ایجاد یک شبکه انسانی متحول و دلسوز یکی از اقداماتی است که بسیج فرهنگیان باید به عنوان یک مسئله عمیق به آن توجه کند.



رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با اشاره به تفرقه‌افکنی دشمن عنوان کرد: شیعه و سنی فریب رسانه‌های بیگانه را می‌خورند و شبکه‌های ماهواره‌ای 10 الی 15 شبکه علیه سنی و 10 تا 15 شبکه علیه شیعه درست کردند که به یکدیگر ناسزا می‌گویند و مقدسات یکدیگر را زیر سؤال می‌برند.



سردار نقدی با تأکید بر اینکه افکارها باید اصلاح شود عنوان کرد: برخی تربیت شدگان مدارس و دانشگاه‌ها افکارشان خراب است که امروز می‌گویند نه غزه نه لبنان.



وی با بیان اینکه ما الان دچار رکود تورمی هستیم اضافه کرد: برای خروج از این رکود باید به سمتی برویم که بدون سرمایه‌گذاری‌های جدید تولید را بالا ببریم چون زمانی که تولید بالا رود تورم پایین می‌آید.



سردار نقدی در پایان به یکی از اقدامات بسیج اشاره کرد و افزود: ایجاد کارگاه‌های کوچک که سرمایه‌های اندک می‌خواهد یکی از اقدامات بسیج بوده به طوری که سال گذشته 24 هزار کارگاه در کشور با حمایت بسیج ایجاد شده است که این به معنای اشتغالزایی 50 هزار نفر به صورت مستقیم است.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۵/۳۰
حبیب غفاری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی