راه روشن2

مباحث معرفتی ، بصیرتی ، قرآنی ، اجتماعی و سیاسی

راه روشن2

مباحث معرفتی ، بصیرتی ، قرآنی ، اجتماعی و سیاسی

راه روشن2
بسم الله الرحمن الرحیم
با نام و یاد خداوند حاضر و ناظر این بلاگ جهت ترویج و تبلیغ مباحث معرفتی و بصیرتی ایجاد شده است امیدوارم که مفید فایده باشد

خدایا چنان کن سر انجام کار
تو خوشنود باشی و ما رستگار
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
نویسندگان
پنجشنبه, ۱۰ مهر ۱۳۹۳، ۱۰:۲۳ ق.ظ

شما که لالایی بلدین …

شما که لالایی بلدین …

 

هیچ وقت درکم نمی کنند. همیشه سرزنشم می کنند. همیشه دستور، این کارو بکن، اون کارو نکن، این جا برو، اون جا نرو، ...

خسته شدم. با هم کلاسی هام که حرف می زنم بیشترشون همینو میگن. اونها هم از دست پدر و مادرشون ذلّه شدن. کِی باورشون می شه که

من دیگه بزرگ شدم؟؟!!

دیشب خاله سمیّه با شوهرش دعوا کرده بود، اومده بود خونه ما؛ مادرم خیلی با خاله حرف زد؛ مدام بهش می گفت: خودتو بذار جای شوهرت. اون مَرده، حق داره. دوست داره بهترین زندگی رو برای تو و بچّه ها درست کنه ...

همین طور که مادرم با خاله سمیّه حرف میزد رفتم تو فکر. دلم میخواست پاشم همونجا به مادرم بگم: « شما که لالایی بلدین چرا خودتون خوابتون نمی بره؟» چرا شما و پدرهیچ وقت خودتونو جای من نمی گذارید تا بفهمید در عین این که با تمام وجودم دوستتون دارم ولی از این همه سرزنش و امر و نهی خسته شدم و بیزارم؟

امام حسن عسکری (ع) فرمودند:

در مقام ادب همین بس که آنچه برای دیگران نمی پسندی، خود از آن دوری کنی.

پی نوشت :

1- ماهنامه خانه خوبان، فاطمه احمد زاده، ش62، ص35.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۷/۱۰
حبیب غفاری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی