راه روشن2

مباحث معرفتی ، بصیرتی ، قرآنی ، اجتماعی و سیاسی

راه روشن2

مباحث معرفتی ، بصیرتی ، قرآنی ، اجتماعی و سیاسی

راه روشن2
بسم الله الرحمن الرحیم
با نام و یاد خداوند حاضر و ناظر این بلاگ جهت ترویج و تبلیغ مباحث معرفتی و بصیرتی ایجاد شده است امیدوارم که مفید فایده باشد

خدایا چنان کن سر انجام کار
تو خوشنود باشی و ما رستگار
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
نویسندگان
شنبه, ۳ آبان ۱۳۹۳، ۰۴:۲۷ ب.ظ

اسید پاشی و زنده کردن یک خاطره

اسید پاشی و زنده کردن یک خاطره

گروه بصیرتی صالحین؛ ماجرای اسید پاشی در اصفهان و حرکت غیر انسانی افرادی که یقینا کمترین بویی از انسانیت نبرده اند و مصداق کامل اولئک کالانعام بل هم اضل هستند اتفاقی است که دل هر ایرانی بلکه هر انسان را به درد  می آورد و خسارتی است که جبران ابعاد مختلف آن تقریبا ممکن نیست . بحمدلله قوه قضاییه نیز پیگیری جدی و برخورد بدون اغماض را به مصدومان مظلوم و خانواده ی آنها و مردم کشورمان وعده کرده که یقینا به زودی این اتفاق خواهد افتاد .

 


در کنار صدمات دلخراش انسانی و خسارتهای جانی و مالی آسیب دیدگان این حادثه ، در معرض خطر قرار گرفتن آبروی فرهنگی و اجتماعی کشور نیز اهمیت بسزایی دارد .

 

 

 

گر چه این نوع اتفاق و عمل غیر انسانی چند مورد سابقه داشته ، لیکن در همه ی آنها موضوعات عاشقانه و توسط افرادی که از حیث فرهنگ و تربیت اجتماعی در سطح پایینی هستندرخ داده است . آنچه این اتفاق را از سایر موارد مشابه مجزا میکند شایعه ای است که بصورت ناگهانی و غیر معمول رواج یافته و گسترش آن مرزهای  ایران را نیز درنوردیده است  و در خارج از ایران در حدی شنیده می شود که  حتی بنظر میرسد تولیدو منبع صدور این شایعه اصلا در ایران نبوده باشد.

 

شایعه ای که در آن سعی شده است این اتفاق را به  موضوع مقدس امر به معروف و نهی از منکر گره بزند. امر به معروف و نهی از منکری که از متعالی ترین احکام دین اسلام بوده و شیوه های اجرایی آن از دقیق ترین موضوعات شرعی به حساب می آید. توهین به تدین و مومن بودن خانواده هایی که در خود چند رزمنده و جانباز دارند را میتوان اولین پیامد این شایعات دانست  ، نکته ی دیگری که در حواشی این حادثه رخ داد ،  اعلام موضع و حساسیت بالای برخی از گروهها و جریانات مخالف نظام مقدس جمهوری اسلامی در خارج از کشور بود . گروهک ضاله ی منافقین که فقط در مدت دو سال یعنی از سال 61 تا 63 با انجام ترورهای برنامه ریزی شده و کور و بمب گذاریهای ناجوانمردانه بیش از 16000 نفر از مردم بی دفاع این کشور را در شهرها و روستاها به شهادت رسانده، گروهکی که بر اساس مستندات یکی از اصلی ترین سگهای پاسبان صدام در دوران دفاع مقدس بود و بالاخره گروهکی که در آخرین افتضاح خود با جریان تروریستی و ضدانسانی داعش هم پیمان شد ، بلافاصله پس از این اتفاق موضع گیری کرده و از مردم درخواست راهپیمایی علیه نظام کرده است .

 

نکته مهم سرعت عجیب این موضع گیری است ، این موضع گیری تداعی گر یکی از حوادث اول انقلاب است ، هنوز از خاطر یاران انقلاب نرفته است آنچه که در روزهای آغازین انقلاب توسط گروهک منافقین در شکل کشف حجاب و تظاهرات  رخ داد و آنگاه که نیروهای مومن دست به مقابله با این اقدام در شکلی آرام و منطقی زدند ، ناگهان عده ای که بعدها مشخص شد از نیروهای آموزش دیده ی سازمان منافقین یعنی راه انداز جریان بی حجابی و بی عفتی در آن زمان بودند در قالب موتورسوارهایی با صورتهای پوشانده شد ( مانند آنچه امروز درباره ی اسید پاشها گفته میشود ) وارد معرکه شده و با ضرب و شتم و توهین به مردم ، خود را بعنوان نیروهای انقلاب جا زدند که با پیام تاریخی امام (ره) ، وزارت کشور وقت وارد عمل شد و دستگیری وسیعی انجام پذیرفت .

 


اکنون بنظر میرسد پس از مرگ احتمالی مسعود رجوی ، مریم رجوی کتاب خاطرات مسعود را بدست آورده و در حال اجرای دوباره ی برخی از آن خاطرات میباشد .

 

به هر تقدیر یقینا پس از دستگیری مسببین این حادثه که با توجه به توان بالای دستگاه امنیتی و قضایی ایران به زودی اتفاق خواهد افتاد انگیزه ها و علتهای این موضوع روشن و مبرهن خواهد شد ؛ اما  گروهک تروریستی و بی آبروی منافقین باید بدانند که مردم ایران که ناجوانمردیها و خیانتهای آنها را با گوشت و پوست خود احساس کرده اند هرگز به درخواستها و تحریکات آنها وقعی نگذاشته و همواره درخواست برخورد با سران این گروهک را از دستگاههای قضایی دنیا داشته است .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۸/۰۳
حبیب غفاری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی