راه روشن2

مباحث معرفتی ، بصیرتی ، قرآنی ، اجتماعی و سیاسی

راه روشن2

مباحث معرفتی ، بصیرتی ، قرآنی ، اجتماعی و سیاسی

راه روشن2
بسم الله الرحمن الرحیم
با نام و یاد خداوند حاضر و ناظر این بلاگ جهت ترویج و تبلیغ مباحث معرفتی و بصیرتی ایجاد شده است امیدوارم که مفید فایده باشد

خدایا چنان کن سر انجام کار
تو خوشنود باشی و ما رستگار
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
نویسندگان

خلاصه  پیشنهاد سردار نقدی در خصوص انتخاب سرگروه و مربی

سردار نقدی درباره گزینش سرگروه ها و مربیان حلقه های صالحین تاکید کرد: اگر بنشینیم و بخواهیم سرگروه ها را از آنانی که آماده اند انتخاب کنیم راه به جایی نمی بریم.



آری واقعاً افراد اصلح و شایسته ی سرگرو هی ، مربی گری و سر مربی گری  خیلی بسیارتر  از  کسانی هستند که سر گروه و مربی هستند و یا اعلام آمادگی کرده اند. 
منتهی بسیاری از کسانی که اصلح هستند و حقیقتاً شایسته ی سرگروهی و مربی گری هستند به دلایلی متعدد جلو نیامده اند و اعلام آمادگی نکرده اند خوب ! ما باید به سراغ آنان برویم .
ما امروز بیست هزار طلبه و روحانی در حلقه صالحین داریم در حالی که این تعداد پنج یا شش درصد طلاب و روحانیت محترم می باشد ما باید تلاش کنیم  این درصد  را به 90 درصد برسانیم  .

ما 300 هزار معلم بسیجی داریم که باید بتوانیم از وجود حداقل 270 هزار نفر از آنان استفاده کنیم زیرا معلم کسی است که با تربیت آشنا است و مسائل تربیتی را می داند .

در این زمینه 100 هزار پاسدار بازنشسته داریم که می توانیم از آنان 50 هزار نفر را بیاوریم این کار کلیدی ما است.


(اگر 90 درصد روحانیت وارد حلقه صالحین شوند ما کار خود را انجام داده ایم)


خلاصه اگر ما تمام دغدغه مندان تربیتی را - که دستی در تربیت دارند  - بتوانیم به شبکه حلقه صالحین بیاوریم ما حق مطلب را ادا کرده ایم.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۰۳
حبیب غفاری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی