راه روشن2

مباحث معرفتی ، بصیرتی ، قرآنی ، اجتماعی و سیاسی

راه روشن2

مباحث معرفتی ، بصیرتی ، قرآنی ، اجتماعی و سیاسی

راه روشن2
بسم الله الرحمن الرحیم
با نام و یاد خداوند حاضر و ناظر این بلاگ جهت ترویج و تبلیغ مباحث معرفتی و بصیرتی ایجاد شده است امیدوارم که مفید فایده باشد

خدایا چنان کن سر انجام کار
تو خوشنود باشی و ما رستگار
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
نویسندگان

پاسخ حمید رسایی به حرف ←هاشمی : عده ای که در روستا قدم میزدند، امروز انقلابی شده اند.

افسران - پاسخ حمید رسایی به حرف ←هاشمی : عده ای که در روستا قدم میزدند، امروز انقلابی شده اند.


آقای هاشمی دردو مقطع، روستاییها را به سوژه اصلی رسانه ها تبدیل کرده است. یکی وقتی سیاستهای اقتصادی دولتش تورم را به 50% رساند ودرچهار شهر اعتراض خیابانی به دنبال آورد و باردوم وقتی هاشمی برای تخفیف منتقدانش باادبیاتی نامناسب گفت: عده ای که در روستا قدم میزدند، امروز انقلابی شده اند.

آقای هاشمی! میدانید، چرا بچه روستاییها انقلابی میشوند وانقلابی می مانند اما بچه ها ونوه های برخی چهره های سیاسی انقلابی نمیشوند وانقلابی نمی مانند؟ روشن است چون بچه روستاییها روز تاسوعا به جای اسکی روی آب به مسجد روستایشان می روند و عزاداری میکنند. برای همین بچه های روستا بزرگ که میشوند، پایشان به قراردادهای چند صد میلیاردی نفتی باز نمیشود، اختلاس نمیکنند، رشوه نمیگیرند، با قرارداد کرسنت، معادل 160 دکل نفتی گم شده به جیب ملت ضرر نمیزنند، سه سال به انگلیس پناهنده نمیشوند و با MI6 نرد عشق نمی اندازند، برای تحریم بیشتر ملت ایران، اطلاعات محرمانه، سری و بکلی سری کشور را دراختیار غربیها قرار نمیدهند و در فتنه وکودتای سال88 زیر پل کالج ساندویج نمیخورند و شعار مرگ بر اصل ولایت فقیه نمیدهند!

آقای هاشمی! میدانید امام حسین(ع) در روز عاشورا خطاب به کوفیان میفرمود: علت این‌که حرف‌های مرا نمی‌فهمید این است که شکم‌هایتان از حرام انباشته شده است. ‏اینها را یک روستایی که روز تاسوعا به جای اسکی روی آب، عزاداری برای بچه های تشنه حسین را ترجیح داده و از وفای عباس شنیده، میفهمد، اما آن کسی که در رفاه برگرفته از فساد غوطه ور شده، نمیفهمد.

آقای هاشمی خاطره رهبر انقلاب از زمان تبعید ایرانشهر یادتان هست: «چند نفر آشنا داشتیم که ‌یکی از آن‌ها راننده کمپرسی بود، به حسب ‌ظاهر، به آنها عامی اطلاق می‌شد. با این حال جزو خواص بودند. روحانی شهرشان هم آدم خوبی بود؛ منتها جزو عوام بود. آن روحانی می‌گفت: ‌‌"چرا وقتی اسم پیغمبر می‌آید یک صلوات می‌فرستید، ولی اسم آقا (خمینی) که می‌آید، سه صلوات می‌فرستید؟" راننده به او جواب می‌داد: امروز این سه صلوات برای امام، مبارزه است! راننده ‌می‌فهمید، اما آن روحانی نمی‌فهمید! این را مثال زدم تا بدانید خواص معنایش لباس خاص نیست»

آقای هاشمی! امروز هم مانند قبل از انقلاب، خواصی داریم در لباس روستایی و عوامی داریم در لباس روحانی که شاید عنوان آیت الله را هم یدک بکشند و جایگاهی هم داشته باشند اما عوامند، عوام؛ و امروز درد انقلاب خمینی همین است.
متن کامل یادداشت را در سایت rasaee.ir بخوانید.



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۱۶
حبیب غفاری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی